Besökare

fredag 6 juni 2014

6 juni

Godmorgon Bloggen!
Dags att uppdatera lite av veckan!

Halv 7 och de e den 6 juni!

Ledig idag , va ledig igår me! Jag fixar bara att jobba 3 dagar.  Ryggen säjer ifrån, och jag försöker lyssna nu på min kropp...
Så mån ,tis , ons. är mina jobbdagar....
Tillsvidare.....

Seansen vi va på i måndags , det e helt otroligt... jag har tänkt jättemycket på de. väldigt fascinerande..

Tömt det sista i pappas gamla lägenhet. Har fixat en firma som tar de som vi inte villa + flyttstädningen.. Helt klart , med de..... skööönt....
Framförallt han trivs som "fisken i vattnet"....härligt...

Har inte orkat / kunnat/ ta tag i spöket på A,f ..... Alltså byta , till en annan , som förhoppningsvis inte e som hon...

Bil bingo i ons 150:- Var !

Som ni ser har jag inte fyllt i någon "matsedel" men så får de vara , när jag inte skriver varje dag.
Sedan va de en av mina läsare , som sa JAG LÄSER INTE DE ! , och de e ju helt okej, men som sagt va jag gör ju mycket de för mig själv me,,,,



Liten Alva! "Sötaste med underbettet"

Vacker!
Jag återkommer!

Va rädda om er!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar