Besökare

fredag 25 januari 2013

Eg....

 Hej

Idag e det bättre , absolut... Men klenfis är man ju! Matt för ingenting!

Va  o veckohandlade,,, tufft!

Sen när vi skulle äta i kväll!
Jag ville bara ha mina knäcke. För T hade beställt "macka" med ägg...

Okej , jag tycker inte om ägg,( jag tål inte sill ju sen op , så jag tycker de e torftigt med , endast ägg )  men det är nyttigt och jag känner ju inte va det smakar . så jag tänkte , jag ta ägg jag me. Javisst tjoflöjt!
Mådde illa som attan och bara ville "Krääkas" grrr illa . Men de gick över!

Faaan faaan fannn


Sedan vill inte min bil starta i denna kyla.. -15 ... Hemskt ...



Men
 M & S har beställt en resa idag till EGYPTEN !

All inclusive: 

Ja , de hade jag ju aldrig kunnat ta . Jo , om dom hade knäckebröd .

Så jag hade ju druckit mig igenom den veckan , så  alkoholist på kuppen . det vill man ju inte bli!

Ja ha vad säjer jag dåå , igen ...

 Faaan faan faaaan att man ska vara flygrädd.....


 Idag blev det lite svordomar , men det e så de e!


Va rädda om er!

Kram// Anette

Frukost 7.30-Fil o musli
 Mellis 10.00-1 apelsin
 Lunch 12.00- Rester "kyckling"
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- 2  ½ knäcke ( kokt ägg)
 Mellis 21.00-2 skorpor + 1 apelsin (under kvällen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar