Besökare

måndag 6 maj 2013

Möte

 Hej

Idag är jag sjukt nöjd med dagen .
Det va ju möte med hemtjänst + arbetsterapeut+ sjuksköterska . Dom visste ju direkt vad pappa behövde och vilka hjälpmedel som kan behövas , givetvis är där saker som jag och syrran fixar , men vi och pappa e jättenöjda med planeringen , så nu kommer han hem på onsdag och  det ser ju alla framemot!
Han e lite orolig , att han inte ska kunna hålla sitt rökande längre . han vet väl inte riktigt heller om han vill sluta . Men har man rökt i ungefär 65 år  så "vafasiken rök på du lilla pappa säger vi. må väl gör som du vill! <3
Så det va väl de .
 Dottern va och snackade med banken idag , har fått ett erbjudande om att köpa huset hon hyr. 2 mille ska dom ha . Hon går i val och kval om detta ...

Det va väl min dag idag !
Ps . fick ett mess i morse från T . att jag skulle ta hand om min far och bara stanna hemma . Det va ju skönt att få de . Då kan jag gå dit i morgon och  göra mina "sysslor" .... ( men le behöver jag ju inte )

Så nu har jag skrivit av mig åxå ... gött de...

Lev väl!

Kram // Anette

 



Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke + en bit brie ost
Lunch 14.00- kycklingspett ca 200-250 gr
Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.30- Grönsallad + köttbullar
 Mellis 21.30- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar