Besökare

torsdag 12 september 2013

Dumpen

 Hej

Idag har dagen varit si och så !
I fm så fixade jag vid ingången , tog väck sommar blommor och planterade lite höst blommor . Fint blev de!
Cyklade till "Butiken"

Sen va det midda , skulle ha bönsallad . Javisst ! Åkte på en sån dumpning så det stod härliga till . Fick släpa mig in i sängen . ca 30 min höll de väl isig . Sedan blev jag så trött 3 timmar utslagen ... sanslöst...
Men vad man känner sig onyttig , när man sovit så...... Så jag fick  klippa gräset när mannen kom hem.... så det kändes bra sedan....
Jag tror att bönorna va för hårdsmälta för min mage , därför dumpade jag , min teori e så...
Jäk*a bönsallad !

Men jag hämtar mig inte förrän imorgon efter en sådan "dumpa"... Det jag har ätit efter middag har tagit väldigt lång tid att få ner .... och jag känner mig "Julaftonsmätt"... Hemskt ! otrevligt och jäkligt jobbigt!

Nog om beklagande!

imorgon e de fredag!

Sköt er!

Kram // Anette


Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- Bönsallad ca  125 gr
 Mellis 16.00-1 knäcke
 Middag 19.30- 2 knäcke
 Mellis 21.30- 1 skorpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar