Besökare

måndag 2 juni 2014

Seans


 Hej

Idag har jag varit på seans. Helt otroligt!
ska försöka skriva ner lite stolpar, som kanske bara jag och några till känner igen. Eller s å skriver jag kanske mer än vad jag har tänkt....

Hon "sa till mig och syrran ihop"

En man ( svärfar) visade sig, Han va Fulli F*n ! En finurlig!  Han jobbade mycke , maten blev mosad, han ville skicka en stor kram , han tyckte om mig o syrran , 
Sedan en kvinna , Vår mamma , hon sa "mina töser" de sa alltid mamma , det vi gör e bra , hon e med oss, går ut och in genom typ ett äldreboende, (pappas flytt) . Att jag hade haft problem med tänderna. Neeej sa jag (hade tandvärk för ett tag sedan , de va bara de jag tänkte på... När jag kom hem , slog de mig . Hennes proteser hade jag problem med , när hon hade gått bort. Dom var borta i några dagar innan dom kom till mamma igen. Det hade jag glömt och förträngt!

Syrran frågade varför hon valde den dagen och gå bort på. ; Inget man väljer , hon hade inte valt den om hon hade fått bestämma . Den kan vi fira iallafall . tyckte hon, ( vår födelsedag)
Att syrran hade ont i foten , det måste hon göra någonting åt. för hon ska gå längre än vad mamma gjorde!
Jag hade svårt att ta/be om hjälp. Ja de var väl de jag kom på i all hast.

Mycke snurrar och de va trevligt

Natt natt


Kram // Anette

Frukost 5.30- 2 ägg

 Lunch 12.00- sallad

 Mellis 16.00-2 knäcke
 Middag 18.00- soppa + 1 knäcke
 Mellis 20.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar