Besökare

måndag 9 juni 2014

söndags kväll


 Sen kväll , men jag vill ju uppdatera !
( det blir mest uppstaplat, men det får gå de me!  )

Inte för de är så mycket , men bilbingo + !00:- . har jag hunnit med .
Kalas på mannens sida , dom bästa där  hade slagits ihop. så det va firande gånger 3 . Det gick bra !
Träffade givetvis  "ett stolpskott" ( enligt mitt tycke)  . Men de får vara så....

Tvättmaskinen är väl den som har jobbat mest idag annars , läst och bara njutit av de fina vädret .
Jag fick ett ryck och drog med sys på bilbingo idag , men de e trevligt!

Vår gamle katt 17 år om 20 dagar! Är inte riktigt rask,

Ryggen har faktiskt varit okej idag, så det är lagom tills imorgon när de e måndag!  Är faktiskt jättenöjd om jag klarar 3 dagar i veckan! Håll tummen

Har lätt för att dumpa nu i värmen ! Grrrr

Nu ska jag dra mig mot sängen!
Ps! Finns det något bättre än att lägga sig i en renbäddad säng???

 Va rädda om er!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar