Besökare

onsdag 21 maj 2014

skit och skit


Hej
Nu va det några dagar sedan, men det är svårt att hinna med allt nu.

Nytt jobb och kl ringer 3.45 ( mitt i natten) för jag ska vara på jobb  kl 5....
Hade tänkt kunna ha några (15 dag )sem veckor ihop med mannen i sommar... Men nej A.F bevilja inte de. Jag har rättighet att ta ut 20 dagar under en 12 mån period. Min 12 mån period började nu i mitten av april . men min JÄV*a handläggare motarbetar mig , den kan jag ta efter min tid på samhall. Jag e "typ praktikant bara"
 Ryggen mår absolut inte bra... Både psykiskt och fysiskt alltså. känns allt åt helvete ! Okej detta blir bara trist och läsa , men jag vill bara skriva av mig för tillfället.... JäV** Jä'La , ( bra ordförråd)
Och om 1 dag går pappas flyttlass . vi håller på både i ny och gammal lägenhet alltså----" Så livet e mitt i "

Pappas flyttkarlar är 5 st.
Är :
1 med hälsporre
3 med dåliga ryggar
Den 5:e har långa naglar,
 skämt och sidor men de kunde varit bättre för tilfälligt!

Ha nu en fin onsdag kväll och jag ska sitta på bilbingo hela kvällen ... Stackars mig * blink blink *


Kram // Anette
 Frukost 7.30-
 Mellis 10.00-
 Lunch 12.00-
 Mellis 14.00-
 Mellis 16.00-
 Middag 18.00-
 Mellis 20.00-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar