Besökare

fredag 16 maj 2014

Tandvärk+ huskur


 Hej

Min svägerska var här och fikade i morse , då fick jag ännu ett litet huskurs knep!
Mot njursten .= Söt likör på kvällen och citron på morgonen !
Det ska visst hjälpa . Härligt! 


Idag har det varit en städ dag + ont itanden dag! alltså en jäkla tandvärk! Jag tycker inte om tandläkaren , men jag blir kallad en gång per år. Jag går dit efter många om och men ! och gör det nödvändigaste! sen KLARRTTT!

Uch , burr ,grodyngel. slemproppar och spenat!

Men jag hade visst inhandlat en Alovera gel i fjor mot mina myggbett. Denna Alovera skulle man gnida på tandköttet sen va de klart ! DE VA DE ME! Gött!

Sommaren har säkert kommit hit nu ikväll iallafall , helt underbart e det ute! Man vill ju knappt gå in , men mannen tittar på hockey och jag hamnade här!

Ha en trevlig kväll!


Kram // Anette

Frukost 11.30- 2 ägg

 Lunch 13.30- sallad

 Mellis 16.30-  2 knäcke
Middag 19.00- grillbit + sallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar