Besökare

torsdag 12 juni 2014

Af och jag

Hej och godmorgon!

Jag är ledig idag och ska bara VARA , som de så fint heter, 2 blommor ska planteras. De e de enda , på mitt schema....
Visst e de lyx.

OM man bortser ifrån att jag ska försöka ha fatt i chefen på AF.
Hade möte igår med Samhall och en från AF. Men regler e regler.... säjer dom och i år ska alla arbetslösa "dras åt".. Man ska vara ledig mellan åtgärderna . om man inte e i fas tre , då kan man ta på sommaren . Det enda positiva med fas 3 . Vad jag vet....
Men hon på AF, sa att chefen kanske kan bevilja min ledighet.... så då får jag försöka med de !
Skit åxå......

Men , nu e pappas lägenhet tom , jag har delegerat över resten till en firma som fixar allt "skrot Antikviteter damm spindelväv" samt flyttstäda. helt underbart känns de, (tills räkningen kommer ) nej då. det blir skitfint!

Har jobbar i dagarna tre nu,,,, Det känns givetvis.. men jag vill .... det är okej .....

Vi har varit på bilbingo i dagarna två denna veckan, SPELDJÄVULEN är på genomresa hoppas jag, eller jag vet...... de va inte roligt! Sedan ingen vinst och de va ju inte bättre!

Nej nu ska jag göra lite nytta , som jag vill göra bara ... Blink Blink

Ha en fin dag och jag kommer åter !
Mojje dricker vatten! I fågelbadet...

Det regnar! 

Kram // Anette

 Frukost 6.00- Ägg
 Lunch 12.00- Sallad
 Mellis 17.00- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 2 skorpor
Nattmat = 2 Knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar