Besökare

tisdag 1 april 2014

1 April

 Hej

Ännu en dag bakom oss....

Efter jobb idag så , vad de promenad med svägerskan en runda , sedan va de kaffetjöt på de... Å solen bara flödade , helt underbart....


Nu ska jag klaga , ni som inte tycker om de . Sluta läs Här

Men ryggen vill inte som jag , lindrar de med piller  var 4:de timme . Men det enda som hjälper e vila . Men man kan ju inte bara ligga ! Jag har ju redan problem med att kunna ligga .... på natten... :((

Hade en liten dump nu i kväll på köttbiten, urk och spott och fy och allt fyyyy f***''****Nnn. Grrrr

"Hörde om en idag hon kan äta allt" 
"Väger inte maten" 
Mår som en liten Prinsessa! 

Men det e ju bara så individuellt, med denna op , hur kroppen svarar !
Jag ska inte egentligen klaga , är faktiskt lyckligt lottad som inte har mer problem än mina dumpningar....
Men just nu , när kroppen känns som den gör , så hjälper det faktiskt att klaga! 

Ryggen ......Fan
sömnproblem ......Fan
Magen...... Fan 
Om 14 dagar Utan jobb...... Fan

Så de va allt gnäll för idag ! 

Kanske ska försöka vara positiv nästa gång! 






Kram // Anette

 Frukost 7.30- 2 knäcke
Mellis 10.00- 1 apelsin
 Lunch 14.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- köttbit + brysselkål
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar