Besökare

måndag 4 februari 2013

Söndag...


 Hej!


Idag har jag kommit på mig själv att jag är så jäkla hopplös!
Vatten är jag så hopplös på..... jag måste skärpa mig. Även på de.... De e mycket nu.....

Men dagen har rullat på .
På fm så vad jag en hjälpande hand till mannen , han skulle såga lite "bräder" som va för långa att peta in i vår spis!
Så då fick jag vara hantlangare! Kallt som F*n om fingrarna , men dom tinade upp efter ett tag......
Lite av högen!


Tvätt och allt annat smått och gått har me blivit gjort!

Min "nya" cykelnyckel fick jag idag av T . Undrar hur en gammal ser ut ? 



 Nu e det dax att kolla min Farmville ....

Ha de gött!
Va rädda om er!

Kram // Anette





Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 13.00- stekt fisk och sallad
 Mellis 15.30- 2 knäcke
 Middag 18.00-  Tacofärs på ett salladsblad
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar