Besökare

tisdag 5 februari 2013

Mån och träning



 Hej

Idag började dagen med ett träningspass.
Mmmm 60 min och jag har inte varit där på 14 dagar .

 Hallå hallå nu ikväll känner jag många mer muskler....


Men är det inte värre får jag väl ge mig dit imorgon igen!
För jag känner mig betydligt bättre i ryggen,  när jag tränar!
Skönt de...

Smakade stuvade makaroner nu ikväll. Mannen hade en önskan om detta , jo visst . Jag visste ju inte hur jag skulle reagera . Så jag tog ca 1 matsked på min tallrik.. Men min mage ville absolut inte ha de...... en "liten" dump mådde illa och tröttheten kom som en vind... satt väl i en 45 min .. sen va de bra... bläää....

Sedan har vi varit  en sväng hos pappa idag...

Min Lunch

 Snö,regn,sol,blåst och kyla det har varit allt i vädret i dag....


 Nu får det räcka för idag!

Va rädda om er!

Kram // Anette


Frukost 9.30- Fil och muslie

 Lunch 12.00- Tacofärs och sallad
Mellis 14.00- 2 skorpor
Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- köttbullar /gurka/chili + 1 msk stuvade makaroner...
 Mellis 21.00-2 skorpor
24.00 - 1 skorpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar