Besökare

onsdag 2 april 2014

Blandning

 Hallå

Snacka om att vara negativ , igår då... Ska försöka bättra mig idag! ( Men det gick inte)

Dagen började med ett samtal från en vän , som är nere i en svacka! inget kul att vara där , men " Du klarar de , du har varit med om värre saker , Följ hjärtat" <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Sedan va det iväg till jobbet , ont i ryggen har jag ju , 2 ggr så blev det tårar idag , för dom vill inte jag ska sluta! Och jag e inte sen , jag gråter ju jag me... inte lätt att hålla inne med känslor....

Skulle handlat , men fixade inte att gå som en "krum gumma"  . Ringde mannen han fixade de ....

Sov i 2 timmar....med hjälp av piller ....



Syrran hämtade mig vi åkte till kyrkogården , mamma skulle fyllt år idag! <3 

Men 2 trevliga saker har hänt i dag , kanske tre . 

  1. Jag har inte dumpat.
  2. Pappa ska titta på en service lägenhet , han får det betydligt tryggare och vi blir me trygga!
  3. Kompisen har hyrt en stuga här på väst kusten i 2 v i sommar!
 Så de va väl de hele ...
Lite blandat och gott!


Kram // Anette


Frukost 5.30- 2 ägg
 Mellis 8.00- 2 knäcke
Mellis 11.00- 1 äpple
 Lunch 13.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar