Besökare

måndag 17 mars 2014

Mååååndag morgon...


 Hej

Måndag och jag é trött. Natten som va , blåste de som tusan och jag sover inget vidare! Hela dagen blir ju förstörd :(( 

Jag o mannen va på promenad , va inom hos sys .

Herregud säjer jag bara , flitigare människa idag fick man nog leta efter ...
Jag tror att 20-25  matlådor hade hon dragit i hop i em .... Jag fick ( sex st )  TACkar , minst  5 olika sorters rätter tror jag de va.... Herregud alltså....
Nig och bock ....




Till påsk kanske?


Aptitretare?



 Ha de bäst på återseende!

Kram // Anette

 Frukost 7.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 12.00- sallad
 Mellis 14.00-  2 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- ris o korvstroganoff ( mannens parad rätt  "för mycke grädde" Illamående)
 Mellis 21.00- 1 apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar