Besökare

söndag 16 mars 2014

Citronen

 Hallå


 Nu e helgen slut och även jag , tycker jag e så trött nu alltid , varför??? Alla värden e ju bra , men det är väl en liten vår svacka jag e i!


Promenader i detta skit väder vi har för tillfället är ju ett måste varje dag så man får lite luft !

Idag va det garderoben som fick sig en rensning me.... en halv säck till Återvinningen blev de , jag till och med körde själv och hysstade de.

Annars bruka de vara .

-T kan du ta detta , "blink blink"
(men inte idag , säkert blev både han och jag förvånade!)

Köpte ett bröd idag faktiskt som min vän B rekommenderade

 Proteinbröd

Jag kunde äta de! Jag känner mig lite glad för de! 




( imorgon ska jag börja dagen med (citron-vatten)
Mån -Fre
Det är ju verkligen nyttigt som bara den... värt att prova , jag kanske blir superduper pigg ,
Helg citronen kanske??? ;-)



 Nej nu räcker de för denna gången!

Va rädda om er!


Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- 1 clementin
 Lunch 13.00- 1 bröd skiva + 1 knäcke
 Mellis 17.00-  1 brödskiva
Middag 19.00- Kycklinggryta + ris
Mellis 20.00-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar