Besökare

tisdag 11 mars 2014

cykel

 Hejsan idag igen , !   ;-)

Idag va de jobb! 

Igår fick jag höra att en av mina jobba kompisar inte hade en cykel , han ville gärna ha men alla har ju inte råd...
Så jag sa jag fixar ,,, så idag fick han en bättre begagnad cykel av mig. Sicken glädje , de va så trevligt att se , det lever jag verkligen på länge... Härligt!

Dumpade på middagen min, om man nu kan kalla de middag . Men lite stress och för lite mat på några timmar så blir de sau...

Eriks hjälpen fick en på hälsning av mig & dottern idag. Alltid roligt att titta..... 4 gardinlängder, blev de.....
Nu blir de lite Beta sen sängen !

Kram // Anette

 Frukost 7.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 1 apelsin
Mellis 14.00- 2 knäcke + 1 glas yoghurt ( Dump)
 Middag 19.00- kycklingklubba + Brysselkål
Mellis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar