Besökare

onsdag 12 februari 2014

Skit dag


 Hej

Idag har jag haft en " piss" dag !

När jag kör till jobbet hör jag plötsligt i örat # no connection# , Ja ha då har jag glömt mobilen. Får vända givetvis,
Kommer in till stan , parkera och är sen ( 8.25) jag börjar 8.30 och de e ca 7 min promenad till min arbetsplats. kommer halvvägs och tänker så gott med kaffe de ska bli , ja ha då har jag glömt min mjölk i bilen. Alltså sen ankomst idag.

Sedan va de möte med AF . Stolpskott ! Kanske förklara senare , e bara så trött idag på dom!

Ha de bäst och

Kram // Anette

Frukost 5.30- 2 ägg
 Mellis 8.00- 2 knäcke
Mellis 10.30- 2 clementiner
 Lunch 13.00- Kassler + gratäng ( rester)
 Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.30-  2 knäcke
 Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar