Besökare

onsdag 12 februari 2014

Dump

 Hallå

Jobb idag , det va segt så jag och E tog en promenad på stan . Jag skulle ha en mobilladdare, så det va ju något gott som blev gjort...

Kört in ved, har även gjort 4 matlådor . Alltid trevligt med lite framför hållning!

Va nära en riktig äck*ig dump på middagen , jag vet med mig att jag tuggade för dåligt och slängde i mig maten + att jag hade huvudvärk ,ville bara vila bort de .
Så min middag blev uppdelad på 2 omgångar ... de va ju okej...

Imorgon har jag möte med A.f . Hur roligt e de ... på skalan ... not .....

Nej nu drar jag vidare...

Va rädda om er!

Kram // Anette



Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- clementin
Lunch 12.00- brysselkål och kyckling ½
Mellis 15.00- brysselkål och kyckling (resten av maten)

 Middag 19.00- Kassler + Haricot verts
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar