Besökare

måndag 23 februari 2015

Hej

Pluttis

å flera blev dom
 Hej!

I kylan , men solen skiner de e ju alltid någon tröst. I sinnet!( innan idag allfså)

Jag ska väl börja med att tala om att jag höll på att hamna baklänges när jag fick räkningen av tandläkaren , 8.807.50...... sura pengar ....

Jag skulle kunna :

  1. Köpa 315 st veckotidningar
  2. 44 mån påfyllning av min telefon / 200 i månaden
  3.  Köpa  699 st Laktosfri  1L. mjölkpaket
  4. 677 L bensin till min bil
  5. Köpa 29 st tröjor a`300 kr st

Ja eller bara ha mer pengar!

Det har varit några jobbiga veckor här nu!
Pappa har varit på lasarettet nu i 1½ vecka .
Vårdplanering på måndag och då får vi se. Han e ju färdig medicinerad , då ska man ju HEM .. Ja ja en dag i taget! 

I fredags vad jag o mannen på en begravning G.B ...... inte något att skriva om!
Men ca: 300 personer och den vackraste begravning någonsin!

mest eländiga saker händer just nu men så e de...


Har jag några läsare kvar så .
HA DE BÄST PÅ ER!
Jag återkommer !

Ett gott bröd!

Ser ni vilken som  e min bricka? Men va f*n Randigt och rutigt hejvilt

lite upplyst


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar