Besökare

lördag 26 januari 2013

Klippa..

 Hej

Fredag idag !

Städdag ,
Men jag skulle inte gått upp idag!

Har fått ont i bihålerna! :-( 

När jag hade ätit frukost , så sköljer man givetvis av sin tallrik!
Ja vad händer . Stopp totalt i vasken!
Men sånt får bara inte hända!
Den får ju ge en vink innan i allafall! Men inte då!

Ringer mannen och frågar vad gör jag?
- Jaag fixar de sen! 

Bara där skulle jag föstått att rör inget ...sätt dig ner... och bara va lugn! 

Ja visst !

Ska städa toaletten och duschen... MMM vad händer ... den ena dusch väggen ramlar "ut"  ja den har kommit ur spår på någon vänster! ...
Ringer mannen och är hysterisk givetvis!
-Men lugna dig och jag ordnar de sen!

MMMM

Ja ja det blev bra till slut ! Skönt att jag har T , det tar ju tid innan han blir upprörd som jag!  Allt är frid och fröjd nu!

Ps!

Tulpanerna e fina! Som mannen kom hem me!
tulpanerna innan dom blev uppackade!


Så denna lilla hysteriska dag , slutar med att jag har slarvat med mina måltider!
Men jag ska ( kan) inte äta när jag är stressad eller upprörd! Så de e förklaringen!




Va rädda om er!

Kram // Anette





Frukost 7.30-Fil och muslie
 Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 1 apelsin
 Middag 19.00- "Jamaicalåda"
Mellis 21.00- 1 apelsin + 2 skorpor

1 kommentar:

  1. vilken underbar man du har som kommer med blommor

    SvaraRadera