Besökare

söndag 1 september 2013

Lådor


 Hallå

Nu har det gått en helg till!

Lite nyttigt , har det blivit gjort. 
Idag blev det matlådor som blev fyllda , Syster och jag har fått börja att göra pappas mat me ( varannan vecka var) , lite klen e han just nu . Får väl hoppas att han repar sig....
Isterband , Kassler , Grytbitar , falukorv alltså lite olika rätter. Till pappa och mannen blev det mat alltså. Inget av de blev mitt! Hmmm ( Hur tänkte jag då) ...

ja ja jag gör mitt från dag till dag annars . jag har ju mina knäcke...

Har varit på bil bingo ... Vinst ! Igår 300 var , Idag 225 Så då kan man ju gå ... annars hade man nog fått tänka om ...

Mannen och jag håller på att kolla efter en diskmaskin , vi köpte en för två år sedan , ( Bänkdiskmaskin ) Vi är ju bara två nu i hushållet , men har kommit fram till att vi behöver nog en "vanlig" . Men de e ju en djungel....

igår hade jag en sådandärinna konstig mat dag! Idag har det varit bättre ....



Imorgon är det måndag och jag ska "tillbaka" till att korrektur läsa . Lite glad e jag allt för de... Fortsättning  följer ....

Sköt er !

Kram // Anette



Lördag

Frukost 7.30- fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- köttgryta + grönt
Mellis 20.00- 1 isglass


Söndag!

 Frukost 7.30- fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- 1 knäcke
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- Kebab sallad
 Mellis 20.00-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar