Besökare

torsdag 24 januari 2013

Ny "layout"

 Hej!

Idag känns det som om jag är på banan igen / strax !

Men det har inte hänt mycket idag , som jag kan skriva om!
Att gå till brevlådan och soptunnan är ju inget man vill läsa om , men det får ni göra , ändå!

Ni kanske undra varför jag inte väger mig!
Ja där ser man ....
"Det va en som räckte upp handen"

Men se det har jag gjort idag!

Här på högra sidan står de  - 40 . Det är alltså där jag skriver hädanefter!

Har ju känt nu att jag har ju inte kunnat träna / promenera / + lite slarv givetvis med matintagen och god dricka ochså har det varit jul!
Att jag har gått upp!

+ 0.9 sen den 12 / 12......

( sorry sys , Du brukar ju få mess. Men jag slarvade . Sockret låg på 5.1)


Sådärjan  ! Nu ska jag sluta svammla för denna gången!

Va rädd om er!

Kram // Anette



Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 12.00- 2 knäckebröd
 Mellis 16.00- 1 apelsin
 Middag 18.30- Kyckling i Lergryta+ ris
 Mellis 21.00- 1 apelsin + 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar