Besökare

måndag 14 april 2014

Avslut


 God Kväll!

Jag hade min sista dag idag!

Om jag säjer som så här ! 
JAG SMET

Dom på mitt kontor sa ju direkt på morgonen, ÅÅ vad trist ,Vi kommer att sakna dig.....
Dom där vanliga vänliga fraserna. Men man känner ju , dom menade de ju!
Jag sa de bara att jag kommer att sticka tidigare och smiter när dom minst anar!
De va Hej då till en istället för 4 .... ( jag kommer givetvis att sticka inom en dag ,när jag har fått lite distans! )
Till min "handledare" va de svårt också att säja hej då . men vi skulle höras av senare! .... 

Ja ja en ny tid börjar imorgon arbetslös och vilsen!
Men de ska gå de me! 

Annars har det varit si och så med dagen !
Har strukit 14 längder med gardiner dom sista dagarna , men nu e de KLART .... för denna gången! 2 va panel gardiner så dom va smidiga!
Pust stånk och stön!

Mannen hade skaffat en nytt fönsterputs , som va sååå bra . Blöt ner ( på utsidan o första våning då alltså)  , och sedan skölj av med vattenslangen . Vi gjorde de i kväll runt om , men jag får nog putsa till i morgon igen om jag ska vara nöjd.... så va de med de...Dyrt och så bra! Ja ja . jag provar väl en gång till ... sedan åker de.....

Nu ska jag betapeta sedan ner i "loppebingen"!

Va rädda om er!

Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- 1 äpple
 Lunch 12.00- sallad
Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 18.00- sallad
 Mellis 20.00- 2 skorpor + 1 twister mini glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar