Besökare

torsdag 20 december 2012

Julklappar och mat!


 Hej!

Idag började dagen med sovmorgon , till kl 6.00 . sedan va jag uppe!

Pratade med sys hon har åxå " den tidiga morgon genen i sig" ..

Messade med den bästa grannen ! A.
Pratade med J ...

Sedan började dagens bestyr!


Idag var det till staden och inhandla julklappar + mat!
6 tim shopping och allt gick smärt fritt!
M va med en sväng . Hon har muskelinflammation i ryggen och har svårt för det mesta . Men vi fick ju hjälpas åt!

Sen hejade jag på en F.d deltagare på mina datakurser ... B.F  över gatan... Kommentaren va sedan över F.B "jag kände inte igen dig för du har krympt och har blivit  så snoffsig" .....Sådant värmer faktiskt....Tack ! <3 


Sys och jag va iväg på vår lilla årliga julklappsrunda utdelning! Skönt att det hanns med!

Som ni ser så har intaget av mat blivit därefter!
Just nu mår jag "pyton"  skyll mig själv......

Ja det va väl det mesta som har hänt ... ett par nya stövlar och en kofta hann jag me att köpa till mig me... :))


Imorgon ska granen införskaffas!

Va rädda om er!

Kram// Anette




Frukost 7.30- fil och muslie
Lunch 13.00- 4 köttbullar + rödbetssallad
 Mellis 16.30-  1 knäcke macka
 Middag 19.00- 2 hamburgare + 1 matsked potatissallad
 Mellis 21.00- 2 skorpor + 1 clementine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar