Besökare

lördag 22 december 2012

Paket....

 Hej!
Denna sena kväll!

Idag har det blivit lite skogs luft i dessa lungor  ... Gran har blivit huggen!
( oj vad det lät dramatiskt då)...

Dom sista klapparna har köpts + att alla klapparna har fått sådant där papper om sig! Det är bland det värsta jag kan göra , alltså slå in paket . Oj vad jag avskyr de ....
Kunde räckt så här väl?

Titta på min matsedel så ser ni vad jag bara har fått "pippi" på clementiner. Dom är ju helt underbara vid denna tiden...
Nej nu ska jag slänga mig i sängen!
Ny dag imorgon ...

Va rädda om er!

Kram // Anette





Frukost 7.30-Muslie och fil
 Mellis 10.00-  clementiner
Lunch 12.00-2 knäcke
 Mellis 16.00-2 skorpor
 Middag 19.00- Schnitzel + grönsaker + ugnspotatis
 Mellis 21.00- 24.00  4 clementiner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar