Besökare

onsdag 19 september 2012

Vikten och "socker"


 Godmorgon !

Dagens Vikt va alltså oförändrad! Jätte trist!
Men jag tog ett socker prov å de va 4.8 så det va bra! Alltid något! 

" Däckade " i går kväll ! As trött !

Men det va en intensiv dag!

Träning på morgonen i 60 min! Sen va det AF . Sen hem fixa middag till mig och sys! Sen va det tandläkaren och sen shopping! Köpte mig faktiskt en vinterjacka!
 Det va inte meningen men jag behöver en , den andre jag hade har ju blivit "litta" stor och hängig!

Så där ja! Nu är även bloggen uppdaterad !

Ha nu en underbar daag!
Kram // Anette

Frukost 9.00-Musli och fil
  Lunch 13.00- stekt torsk och grönsallad
 Mellis 16.00- "sesamstång" Mellis på stan
 Mellis 17.30- 2 knäcke
 Middag 19.30- rester från igår kväll
 Mellis 21.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar