Besökare

måndag 20 januari 2014

Möss historien....


 Hallå

I kylan.....

Idag är det en dag som jag aldrig trodde skulle infinna sig, Jag visade mig utanför tomten med MÖSSA ...  Ja jag vet till bilen och i bilen från pappas och i bilen i nästan 2 mil , sedan åkte den av.... Hängde ni me?

Ja ja de kvittar men det e så jäkla kallt så jag känner att jag måste ha mössa . Det finns ingen mössa som jag  klär i . Jag har provat kanske MINST ett 30 tal olika "kreationer" men dottera min skrattar  ihjäl sig varje gång . Så när jag har skottat på trottoaren , max dit med mössan... det har varit mitt motto!

Men igår morse vaknade jag varm och faktiskt genomsvett, fattade ingenting . Men jag märkte att katten låg som en Pälsmössa på min huvudkudde. Så det är ju vetenskapligheten som har sagt det i alla tider men jag vill ju överbevisas ... nu är jag de ,
så mössa på...
Men det tillhör att jag va hos dottern min och FICK en mössa som hon sa jag kunde ha ute ...  
 Nu tror ni att jag lyder henne blint men så e inte fallet...

Jag ser fan inte klok ut , 

Sådan vill jag ha
Nog om detta , jag kanske kan hålla värmen mer nu .... :))

denna e min ...

Imorgon har jag två träffar en tråkig och en rolig!
Mer om det i morgon!

Va rädda om er och klä er varmt!

Kram // Anette

 


Frukost 6.30-2  kokta ägg
 Mellis 9.00- 1 apelsin
Lunch 12.00-1 omelett på 2 ägg
 Mellis 16.00- 1 apelsin
 Middag 18.00- 2 kycklingspett + rotfruktgrönsaker
Mellis 20.00- Frukt

2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Vad glad jag blir när jag läser vad du ätit..... Inte ett endaste knäcke... BRA GJORT`!!!!!!!Måste kännas bättre.... Hoppas att du har det bra annars.... Å att du klarar av tråkiga mötet..
    Bästa varma kramar till dig min Vän.... Lis..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå!
      Jag måste ju säja att jag älskar mina knäckebröd , jag mår bra av dom. :)) inga dumpningar alltså... Kram på dig!

      Radera