Besökare

söndag 24 juni 2012

Helgen...

 Hej

Skönt att vakna en midsommardag utan att vara bakfull. Låter som om jag brukar vara de , men det har ju hänt !
Igår kväll tog jag min dricka  (jag tog 2 snapsar) 

Igår var det en så där bingodag... ingen vinst!

Idag har det regnat det mesta av dagen!
Grejat och donat , har faktiskt inte varit utanför dörren idag!

ja... lite har jag kanske , jag fick gå ut och tömma min bil på "små pryttlar"  T sålde den idag ! Lite vemodigt som vanligt , men jag har snart en liten skorv igen .....

Får ta mannens bil i veckan till Borås , det är bara så roligt att komma dit!
Ska åka på tisdag morgon och kommer hem på onsdag kväll. så det blir ju en mini semester ... Men det räcker.... B följer med till o-ström sedan . så vi ska nog hinna prata om allt och inget!

imorgon blir det handling till far , sen får man se vad dagen bjuder på. Ska plocka i hop lite prylar som ska med till Borås me..... Ja ja , nu drar jag mig mot sängen!

sköt om er !
Kram // Anette

Frukost 8.00-Muslie och yoggie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- kött och"pommes"
 Mellis 14.00- 2 knäcke
 Mellis 16.00- 2knäcke
 Middag 20.00-hamburgare
 Mellis 22.00-2 skorpor

Lördagen

Frukost 7.30-Muslie och yoggie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- fläskfilekött och sallad
 Mellis 14.00- 2 knäcke
 Mellis 16.00- 1 nektarin
 Middag 20.00- potatis grönt och kött + 2 snapsar
 Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar