Besökare

onsdag 26 september 2012

Sommar till vinter...

 Hallå !  

Idag va det träning igen , men jag cyklade inte diit. givetvis igår när jag tvättade upp mina kläder så ena byxbenet hade "krullat" sig ( å vad jag e slarvig) . Så det var ju inte torrt , och jag bara frös vid tanken att cykla i blöta byxor... Jag har ju BARA ett par byxor me... eller , näää.. men det va favvisarna som alltid jag vill ha.... Men 70 min blev de.... 

Sen var det planerat att jag skulle byta sommar till vintergarderob idag och det blev faktiskt gjort när jag inte hade fler ursäkter för mig själv.... Men det blev inte mycket  kvar  i garderoben , så jag får fylla på .... hmmmm det är inte kul faktiskt ... det är dyrt. Förra vintern tror jag inte jag köpte så mycket , för jag visste ju inte ... Så då gick jag i mina stor tröjor . Så får de bli......nya tröjor får de bli... 
hittade kläder me som va nya och jag vet inte varför jag har bara köpt dom . Det åker iväg till Tradera... lite skoj....

Ullared here we come ..... 

Nej nu ska jag väl avsluta och  gå till sängs .

 Imorgon kväll har vi "avslutning " på onsdagarnas bilbingo.... Ja ja som både jag och syrran sa... vi "offrar" oss sista gången me.......

Godnatt med er! 

Kram // Anette





Frukost 9.00- Fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäckemacka
 Lunch 13.00- 2 knäcke
 Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.30- schnitzel och grönsallad
 Mellis 21.30- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar