Besökare

torsdag 27 september 2012

Regn regn regn....

 Hallå

Ingen vägning idag! Väntar en vecka till!
Men tog "sockervärdet" det va 4.3 Jag vet att det är bra "tror jag" jag kanske ska kolla så man inte har för lågt.. Men det kan man kanske inte . Fa* jag har släppt allt sådant...

Idag har det varit en rensare dag !
 Det känns bara skönt att slänga , jag och mannen vi är små hamstrar vi ... Oj vad det e fel...

Sys och jag va på bilbingo i kväll! Fy fasiken vad tråkigt , regnade nästan hela tiden, mycket folk , ingen chans , ingen vinst alltså... Urk va trist !

Men imorgon ska jag med S till Ullared . Vinst hela em !


Så det va allt för idag!

Sköt om er!

Kram // Anette








Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- grönsaker och stekt torsk
 Mellis 15.00- 2 knäcke
  Middag 17.00- 2 knäcke
 Mellis 19.00- risifrutti
Mellis -1 färdigt knäcke (choklad) + 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar