Besökare

onsdag 25 juli 2012

En härlig tisdag!

 Godmorgon Bloggläsare!

Jag var "snuskigt" trött igår ville inte blogga då!

Dagens vikt va -0.3  ! :/ 

Vi var  4 pantertanter i går ute på vägen som inte hittar i sin egen ficka ens! Ja det är ju sanslöst! Men vi kom dit vi skulle och hem!

Vi skulle ha en lite 50 års sammankomst . Som sagt va . Ibland måste man hitta en orsak för att träffas , men vad gör de . Bara det blir av! 

S. S .C och jag . Vi skulle ner till Båstad och där skulle vi sen äta på en golfklubb . Vår gemensamme vän P är kock där alltså . På den vägen var de. vi skulle ses och beundra våra "rynkor" . men de va snabbt gjort för vi har inga!  . *host host*

Alltså jag körde och karta hade jag plockat ut så det skulle ju inte vara några problem . Vi kom fram som vi skulle vi träffade vår "Kock" + hans tjej ( snart fru) . Kramkalas på hög nivå . Det va så roligt att träffa P . Han har varit med om mycket den killen , varit i diket några gånger .Men kommit tillbaka. Hittat kärleken !
 Men att träffa honom nu och se , sådan lycka . Härligt !

Alltså god mat och dryck ! Skratt och tjöt!
Sedan va vi inne i Båstad på en tur!
Sedan bar det hemåt och hittade gjorde vi! Fantastiskt!

Tjöt och skratt !
Vi ska väl mötas snart igen!

Lite bilder , fick jag med mig . men ..... Man glömmer ju ta . Det var mycket prat!

Fina flickor!

<3


vagns parkering!

vacker utsikt





Frukost 7.30-2 knäcke
 Mellis 10.00- 1 drick yoghurt
 Lunch 12.30- torsk +
 Mellis 14.30- 1 skorpa

 Middag 20.00- 3 styck knäcke

2 kommentarer:

  1. så roligt att det har gått bra för honom, och att din vikt fortfarande ramlar ner.myggan

    SvaraRadera
  2. Hallå. visst e de kul ! men att min vikt "ramlar" ner är väl synd och sej ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera