Besökare

måndag 23 juli 2012

Gnällig igen...

 Hej
Jag förstår om ni inte tycker jag är riktigt"fisk"  ,,... Knäckebröd . knäckebröd och åter knäckebröd...  Men jag kan äta  , jag  måste äta . då blir det så.... Jag vet att jag är tjatig.... Just nu är jag inne i en deppig fas känner jag ... När det gäller min mat då alltså.... Vill knappt laga mat.... Har varit inne i detta nu , för länge,,, Men om ni mäter upp ca 2 dl. vid er nästa måltid och tänker detta kan  Jag bara äta! Sen mår jag dåligt!
Jag tycker det inte är lönt att äta , jag äter bara för tillfället för att jag måste... ja jag vet jag har upprepat detta flera gånger men just nu är jag så jäkla trött på mitt tänkande vad det gäller maten. För jag tänker inte!
mannen gör jag mat till , men jag vill inte ha .... Bläääärk . Nu har jag klagat . Klart färdigt men jag måste bara rensa hjärnan på mina negativa mattankar.... Ska försöka ändra mig....

Nu vad som har hänt i dag !
Var hos pappa med varor och spelade lite kort! :)

Sedan nu ikväll fick jag och syster ett ryck vi körde till Kungsbygget ! På Bilbingo..... Ja jag vet vi är smått tokiga! Men roligt har vi... Ingen vinst idag!

Imorgon ska vi ut på en annan sväng . men det berättar jag i morgon om!
har i alla fall bestämt med en "gammal" barndoms vän att vi ska ses . Har inte sets på 20 år tror jag! Så det ska bli kul... hoppas jag !

Nu ska jag ut på nätet och leta upp en färdbeskrivning , vi 4: a 50 åringar som ska ge oss ut på tur imorgon har ju lokalsinne som 1 höna ihop tror jag!  :/

Nä godnatt på er!

Sköt om er!
Kram // Anette




Frukost 7.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- köttbullar och potatis
 Mellis 15.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 2 skorpor
Mellis - 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar