Besökare

torsdag 26 juli 2012

300

 Hej

Idag har det varit en utav dom hetaste dagarna "än så länge" ... Gött..
Bestämde redan i går att det skulle vara en vilodag idag, Så idag har det inte blivit en promenad.. Cykeln fick ta mig till butiken idag! Aj Aj  

Har varit hos min svägerska idag och fikat! Härligt satt ute och bara njöt...Och tjötade... .

Ha pratat med en av dom bästa i Borås idag! 

MMMm jag har visst ätit mina vitaminer helt galet.  Det ska var 3 tim emellan + B-vitaminerna och Kaliposen inte går i hop. Levaxin tabletterna ska jag ta själv , för annars är inte de bra!
 Grrrr jag som trodde att jag hade skapat mig en bra tidpunkt för dom direkt på morgonen... nej då morgon middag kväll är jag visst tvungen att ta tabletter på . Hallå vad jobbigt! Men jag kan nästan garantera att dom varar länge . jag och min glömska!


Bilbingo ikväll och vi vann 300 var... nice...

Nu orkar jag inte mer ,,, nu är det natten,,,,

Återkommer---

Sköt om er!

Kram // Anette





Frukost 7.30-muslie och yoggie
 Mellis 10.00- 1 drick yoghurt
 Lunch 13.00- 2 knäcke
  Mellis 17.00- Bacon + färskpasta

 Mellis 20.00- 2 knäcke
22 .00- färskpasta + köttbullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar