Besökare

fredag 29 juni 2012

Några dagars uppdatering....

 Hallå!
Nu är jag "fit for fajt" igen  .  

Tisdagen började med resan upp till Borås, det va inga problem... Vi skulle möta B på Maxi. Så den adressen hade jag knappat in på GPS . Det gick ju fint utan några konstigheter! B kom dit sedan var första affären bara parkeringen bredvid ! ( man blir ju lyrisk! Det blev väl lite smått och gott där...

Sedan bar det hem till J och Bosse. Man och " låssas son " kom sedan ! Helt underbart hus . Visst blir man lite avis, 6 år gammalt hus eller  55 år gammalt ! Det är frågan ? Men jag är jätte nöjd med mitt. Men ett nyare  är hus är ju mer lättstädat. Så jag hade inte nekat! ;))

Sedan var det hem till B , där hade vi "bokat rum" ... Då längtade man bara till morgonen , när det va nya  shopping turer då. :)
Det gjorde ju inte saken bättre att T ringde på kvällen , då hade han varit och tittat på en bil till mig. Opel corsa swing! När vi kom hem skulle jag få bestämma vad jag tyckte ... Jag tyckte om den och nu är den på min gård ! Härligt!

För att återgå. Onsdagen gick vi i dom butiker vi ville.... Gulligt !  Det blev ju lite nya inköp! ; ) Trevligt!
Vi körde hemåt redan vid 14 tiden , För min del är det bilen som drog ! *ler*

Idag har det blivit tvätt och småstäd. Härligt , solen har varit snäll dom sista dagarna!  Gött!!!!!!!!


Och mycket prat!

Nu ska jag gå och lägga Mig!

var rädda om  er !!!

Kram // Anette
 



  Torsdag!


Frukost 7.30-Muslie och yoggie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- 2 knäcke

 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- 2 knäcke
 Mellis 20.00- fläskfilé helstekt. + morotssallad...

Onsdag!

Frukost 7.30- 2 knäcke
 Lunch 12.00- thai mat
 Mellis 14.00- 1 wasa färdigt knäcke
Mellis 16.00-  2 knäcke
 Middag 18.00- korvstroganoff och ris
Mellis 20.00- 1 knäcke



 Tisdag

Frukost 7.30- Muslie och yoggie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Mellis 14.00-2 skorpor (hemmagjorda super goda)
 Mellis 16.00- fläskfilé gryta och sallad + ris
Middag 19.00- 2 knäcke
 Mellis 21.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar