Besökare

fredag 29 juni 2012

Chai latte

 Godkväll!

Idag har det varit en sådan där regnig sovig dag!

Men Jag vaknade 4.10 och hade sån muskel sträckning vid skuldran! Inte så trevligt ska jag be om att få tala om!
Men det har blivit så där under dagen , Voltaren salva och lite massage  . Imorgon är det säkert väck !

Men vem stoppade mig och B , tio i 7 i morse satt jag och B färgade mitt hår... Pigga och tokiga! men vad gör de!

Sedan har vi varit i lite affärer i em.
T hade afterwork med jobbet idag! Så jag körde in nu i kväll och hämtade honom!

:))

Har jag berättat att jag införskaffade mig en kaffe maskin uppe i Borås hos J ?  Nu e det sagt igen eller för första gången. Men vad jag tycker Chai latte e gott! Jag e frälst! .........

Nej nu räcker de för idag!

Var rädda om er !

Kram // Anette





Frukost 7.30-Muslie och yogi
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- fläskfile + morotssallad

 Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.00- Kyckling sallad
 Mellis 20.00- 1 liten yogi och 1 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar