Besökare

måndag 25 juni 2012

GPS

 Hallå !

Idag har det varit årets regnigaste dag tror jag ,, det har vräkt ner jäkligt stor del av dagen!   Men men snart kommer nog värmen!

Var och handlade för pappa givetvis handlade jag till oss med... ( plast matta till altanen )  tycker inte om plast , men jag kan ju ha ändrat mig förstod jag! Fint blev det!

Har packat och grejat inför vår ( syrrans och min) tripp till Borås! Imorgon!
2 st olika kartor + 1 GPS . Men det är ingen garanti för att vi kommer rätt! Jag och sys vi är några av dom värsta med lokalsinne , lokalkännedom och allt vad det heter ! C är en vän som är lika "dålig" som oss men , M dottern min har åxå visat att hon är i vår division. Stackare!  Vi kanske skulle starta en klubb! Nu är vi ju några stycken!
Men jag berättar sen hur det gick !

Men det ska bli jätte trevligt att träffa vännerna i Borås!
Så nu tänker jag inte skriva på någon dag . Vägningen är inte aktuell denna veckan heller , för vågen får vara hemma! ;))

Så håll nu alla tummar och tår för att vi hittar dit och hem!

Var nu rädda om er , det ska vi vara !

Kram På er! // Anette




Frukost 7.30- Yoggie + muslie
 Mellis 10.00- 1 isglass
Lunch 12.00- 200 gr kött och potatis
  Mellis 16.00- 2 knäcke med rökt fläskfile
 Middag 18.00- rökt fläskfile och morotssallad
Mellis 20.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar