Besökare

söndag 1 juli 2012

Helgen som har gått....

 Hallå!
Lördagen  var en rastlösadagen . jag ville hitta på något , köra någonstans eller bara göra något. Men jag visste inte vad. Vår Gäst B , bara tyckte jag var besvärlig , tror jag för, jag tjatade på henne med , om hon inte visste vad hon ville göra men hon är världens bästa gäst egentligen för hon är nöjd att bara VARA . Och jag var rastlös. Det slutade med att jag gick ut och tvättade min bil . (den lilla blå) . Sen var jag nöjd.  Sedan kom T och M hem . på kvällen var vi hos syster och svåger och grillade . Gött!



Idag söndag så har B åkt hem . Tack för dessa dagarna ! 

 Morgonen började med muller , men sedan kom det närmare. Jag är inte vän med åskan! Usch och fy säger jag bara! Men jag höll mig lugn denna gången ! ( hade ju bra med sällskap hemma som tur va)

Har pysslat lite i em, b.la med min bil givetvis och polerat dom svarta detaljerna , ska sånt göras ska jag göra det nu , sedan vet man inte när nästa gång blir! ;))

Har även ikväll varit hos en "gammal "  Kompis S. Trevligt att träffas som vanligt!


 I kväll är det tv för alla fotbolls älskare , jag ska väl bara surfa runt och slappa! Har inte uppdaterat mig med alla bloggar som jag följer, det har varit lite dåligt med det den sista veckan!

Sköt om er nu !
Kram // Anette

Söndag

Frukost 7.30- 2 knäcke + 125 gr yogi
 Mellis 10.00- 125 gr yoggie
Lunch 13.00- 2 knäcke
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00-
 Mellis 20.00-


Lördag

Frukost 7.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.00- kycklingsallad

Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- morotssallad + grillade revben
 Mellis 20.00- 3 st hemgjorda skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar