Besökare

söndag 18 januari 2015

Söndagskaväll


 Hallå!

Nu har ännu en helg gått FORT...

Jag har faktiskt inte gjort något mer än dom vanliga sysslorna i helgen....
+hade en äcklig dump i går kväll . "Norpade 3 choklad bitar av mannens Alladin ask" ( han såg de)

Men fick ett tips idag att man kan ta Druvsocker efter maten.så man inte dumpa. kanske inte efter godis vet inte , men de e inte ofta jag äter de heller.... .. Så de ska jag testa ( Tack L ) 

Igår va mannen min o rensade " va de ska bli skönt , när han slipper de"...
Som tur e så har han insett att vi har tillräckligt o mer därtill av allt.. så de bärs inte hem så mycket  "gammalt" skräp"..... skönt...



Just nu tycker jag bara de e kallt o busigt längtar lite allt till sommaren!
Finns det något finare än en blå himmel och vår fina flagga???

 Nu ska jag snart släcka ner , ska väl Beta o kolla farmen ,men sen e de dax....

Ha de fint !

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar