Besökare

måndag 23 september 2013

Måndag 23 sep

 Hallå
Jobbe dag idag!
Jobbar på ett kontor med 3 män i övre medelåldern, fasiken vad skönt. Inget tjafs och "tuppande"  ..... Härligt! Ska man ha igång dom ska man prata fotboll, Mmmm å jag som inte kan något , okej "bollen e rund" . Men sedan hänger jag inte med mer . Men jag e HBK : are .
Men men jag trivs och de e så skönt!

idag va det handling för far !  lite kortspel blev de allt me! :))


Sedan va jag och dottern och handlade av oss lite . Jag behöver jeans el behövde ! 2 par har jag inhandlat dessa två sista dagar . så nu är jag klädd eller nöjd menar jag ! Köpte ett par som e så där trasiga , men jag bara tycker dom e så fina ....

Lägger in lite bilder som jag bara "har "


Mina jeans! 
Husets nya "amplar" 

 Va nu rädda om er!

Kram // Anette



Frukost 8.00- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 1 apelsin
 Lunch 12.30-  2 knäcke
Mellis 15.00-  keso
Mellis 17.00-  2 knäcke
 Middag 19.30- 2 knäcke
Mellis 21.00- 1 apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar