Besökare

måndag 26 januari 2015

Lite vinter igen!

Hej

Ja nu va det ett tag sedan igen .
Faktiskt rätt konstigt att jag inte skriver mer än jag gör. Är ju för närvarande arbetslös eller emellan "tvåjobb" som de så vackert heter !


Ja ha , vad har nu hänt...
Inte så där ofantligt mycke .
Klippningen blev av....
Hmmm...
Någon städ dag har jag väl haft. Tvätt och sådant . Ja nä , jag vet faktiskt inte ...
Dagarna rullar på .
Imorgon är det Näst sista gången hos tandläkaren för denna om gången tror jag! . Jag som skulle vara så duktig och betala av varje månad , På denna rotfyllning . Javisst , 1000 kr har han nog fått. Så räkningen kommer sen me... Uch o fy ... ont i mun och börsen blir tom.. Inte något att jubla över ....

Dom sista 2 ½ V har jag så gott som använt träningscykeln i 20 min iallafall varje morgon! alltid något. När de e halt ute så blir det inte så många promenader, jag avskyr att gå så försiktigt . Sedan denna kyla . Åååå vad jag vill ha sommar nu! Ja ja den kommer väl...

Nä , nu ska jag avrunda . slänger in lite bilder som vanligt!

PS . bilder från helgen!









utanför hos sys o svåger  , i lördags " Bastukväll"

Söndags morse vid halv 8



Grannens "häck" e go

Ha de bäst jag återkommer!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar