Besökare

fredag 10 oktober 2014

Konstig dag,,,


 Hejsan

Dax för ett inlägg igen! 

Det har väl inte hänt något mer än tandläkaren var jag hos igår!Ja o det vet man ju vad skoj de e!  ( syrran , hade med tid där)
Sedan stötte vi på dottern vi gick i affärer och lunch på stan , de va trevligt!

Jag blev även ägare till en Björn Borg väska ...
Jätte nöjd e jag faktiskt!

 En lite annorlunda dag!

Nu i morse skulle telefonen öppnas (ibland stänger jag den), Ja ha. då köpte den inte min pin kod.( den har jag haft sen 1800 kallt)  å innan jag hittade puk koden, men det gick ju bra!efter lite svärande...och onödigt besvär...

Sedan skulle jag in på banken , ja ha vad e det då som har hänt, Bankdosan har flippat ur , Låst! Ja ha då fick mannen ordna det med banken,,,Sedan som inte det räckte,så mannen hade parkerat i p-huset , ska dra sitt kort för att "logga ut" nä hä kort oläsligt fick han till svar där , en massa försök sedan fick han kontakta parkeringsbolaget , så dom fixade utloggning!
Fattar ingenting , Ett natt troll har nog varit här och rört till de för oss.... hmmmm


Nu håller jag kvällen o hoppas morgon dagen blir bättre ! Lite bilbingo kanske det blir!

kaffet e bäst efter maten!



 Ha det bäst!
Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar