Besökare

måndag 24 november 2014

Läppstift

 Hej

Söndag kväll och helgen har gått som vanligt i rask takt ....

Igår va vi en sväng hos sys o svåger, åt och drack gått ...

Mannen började i går med att sätta upp lite ljusslingor som det e dax för nu... Jag tycker det e så mysigt med alla ljusen..

idag va jag och inhandlade ett "Läppstift" hos vår lokale loppis . Men detta va nytt , jag slänger in en bild strax... Vet faktiskt inte om jag tycker det är så snyggt . , men jag e fascinerad av  dessa saker....
:-)

Stor e den!

Denna veckan som kommer har jag varje dag planerad / bokad. Det är inget jag e så förtjust i , ...

B la   AF ska jag till på tisdag. Fick mejl i fredags att jag har fått en ny handläggare där... Helt underbart!

Nej , jag ska dra mig till baka nu och jag återkommer!

Va rädda om er!


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar