Besökare

måndag 17 november 2014

längesdan


 Hallå!

Nu va det ett tag sedan jag skrev .

 NÄSTAN 14 dagar ... oj oj 

Men Nu e det dax för lite ny inf.  Inte mycke men lite!

Jag har blivit 1 år äldre, Har slutat min praktik plats! Som givetvis va så jäkla tråkigt att göra , Fick höra att dom tror att dom kan anställa efter jul o då får jag en plats. "ja ja den som lever få se" brukar man ju sega ...

Katten MOJJE har kryat på sig igen, otroligt konstigt...

ja det va väl en liten nätt uppdatering .
Ska faktiskt i säng nu för jag ska orka gå i Ullared i morgon .. Mitt lilla paradis ! :-))

Ha de bäst och jag åter kommer!

Kram kram o va rädda om er!
årets första tomte!

härligt med ljus

trött katt

Sallad ägg räkor majonnäs och dill

en last jag har


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar