Besökare

tisdag 28 oktober 2014

Mojje lite krasslig..


 Hallå!

Har tyvärr inget så där roligt att förmedla. Skriver ner lite ialla fall...

* Lördags kväll , Mojje blev dålig och kissade ner mannens kläder + en del av soffan . ( så en sektion åkte ut i söndags) Orkade inget och jag va givetvis ledsen.

*Söndag! Mojje va som vanligt! en dag som gick åt att pyssla inne i ..

*Måndag! Mojje va som vanligt ännan till kvällen, sen blev han konstig igen, vet inte vad vi ska göra . ont har han inte ( vad vi tror), så de e ju skönt.. ja ja det får vi se...

*Tisdag ! Och Mojje  e pigg och glad...
Imorse när jag körde till jobbet , höll jag på att krocka med rådjur, eller rättare sagt  en bakomvarande bil höll på att åka in i min "bak". Detta med avstånd till bilen framför e ju så jäk*la dåligt av vissa förare. (Å vad trött jag blir) ,
- sedan e de cyklisterna , varför kan man inte se över sina lyktor. Det är inte många cyklister som har baklykta . (trött igen)

Slut gnällt!

Jag återkommer ha det bäst!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar