Besökare

tisdag 7 oktober 2014

ny dag


 Hej

Mån & tisdag har nu försvunnit hiskeligt fort. 
Igår vad det ju handling för far , sys putsade fönster, jag tittade på! ;-)

(Men köra till pappa dom vanliga vägarna är ju bara inte att tänka på . DESSA J*KLA VÄGARBETEN , flåt alla sådana som  arb med detta  , men jag blir smått skogstokig. Jag med mitt lokalsinne , me . Ja jag hamnar ju långt åt skogen ... Grrrrr)


En dag kvar att jobba denna veckan 
( Fick beröm som tusan idag på jobbet, jag växte som tusan me... )
Nästa vecka ska jag nog öka en dag !

ja det va väl vad jag orkade med idag!

Slänger in en bild på min nya "trapplykta" Va i 4 affärer som jag kunde tro ha en lykta till mig , men nej då. Kommer in på CG o ska handla mat, vad ser jag , min lykta o jag blev glad!

Den e fin på kvällen!

Va rädda om er!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar