Besökare

söndag 5 oktober 2014

Heejsan!


 Hej



 En vecka sedan jag va här sist!
Fas***n  vad tiden går fort, . :-)

Vad som har hänt sen sist , hmmm
 ingenting egentligen. Jovisst det händer väl lite hela tiden...

Tänk tänk tänk

Jobb i dagarna 3 , trevligt . 5 v har jag nog bara kvar där. Vill inte ens tänka på de! Ska börja bearbeta mig själv , snart...


Dumpat har jag faktiskt gjort en hel den den sista veckan,,, jobbigt, .
Senast nu i kväll. Asiatiskt stod på menyn, det är ingen tung mat tycker jag, Men idag , det va inte mycket som jag kunde få i mig, DÅ ångrade jag min op , ( för en liten stund) ...

Trädgårds arb har det blivit  idag! + införskaffat 20 kg solrosfrö . så imorgon ska dom små liven få sitt! 
Räfsat upp en del äpplen, ställt in doom sista prylarna inför vintern.. !  klippt gräset ,

Ja lite har det blivit idag, vad som har hänt sista veckan har jag redan glömt ....
Ser ni fågeln?

Mojje e me, i trädgården!
Jag återkommer !
Va rädda om er!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar