Besökare

lördag 25 oktober 2014

Höst



 Hej Lördag!

Just nu har jag inget att göra , så jag får väl skriva av mig här . Har o har . Jag vill inte göra något ... Det har blivit höst och säsongs avslutning idag på bilbingon.idag. Vill inte dit men det blir nog så iallafall. Tycker ju inte om att frysa. Å de gör man idag!

Sen sist har det väl hänt så mycket som så att jag va tvungen att ringa min handledare på A.F . Fick ett brev att snart går ju jag in i den berömda FAS 3 . Så jag va ju tvungen att Fjäska och tacka hit o dit .....vill ju inte vara långsint . Och jag får ju bara fan i slutet ändå , för dom har ju makten...

Så nu i nov. - dec. ska jag bli kallad till ett möte och få reda på vad som gäller.. ( om FAS 3 ska vara kvar kanske) Ja ja den som lever få se....

höstrusk

jag o Mojje vila midda!



 Ha en fin lördag och jag återkommer!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar