Besökare

onsdag 17 september 2014

Trött


 Hej

Får väl visa lite att jag lever.
Är inne i en period så jag e bara så trött och orkar inte skriva , orka inte vara vaken på kvällen.

Va hos doktorn i fredags,, högt undertryck hade jag visst. Inget jag känner av , (om inte det e tröttheten då alltså) han va väldigt imponerad av mina värden annars.... sockret ligger visst på 4.5 .Jag e super nöjd och han frågade hur jag gjorde han va som sagt va imponerad... o jag e nöjd . Mäter nu trycket morgon o kväll och för anteckningar om detta! ja ja det blir nog bra!  

 I fredags och vi hade ätit o satt o tittade på tv.  så satt både mannen o jag o sov framför tv. 21.15. innan 22 hade vi släckt , men fattar va trist. ville ju se en serie vi håller på att se på . Men nej då... trött som en gnu! Ja ja vad gör de,,,, jo jag kan ju för de mesta bara sova 3-4 tim sedan vaknar jag o e "pigg". så vid ett var jag uppe och satt o läste 1.5 tim sedan va det en sväng till ner i sängen... oj oj o jo j oj 

Men vi hade val i söndags , ska inte gå in på det men "mitt parti" vann. :))

Just nu har vi några härliga dagar , skön hög luft och mellan 15- 20 gr på dagarna , helt underbart! ..
Idag vad det 2 skottkärror av äpple som kastades, lite utav trädgårds möblerna åkte in inför hösten. Alltså lite trädgårds arbete .. i det fina vädret! Härligt!

Ja ha lite svammel fick jag givetvis ner på pränt. Men jag vet att ni e några som håller ut och läser mina rader!

Men nu e jag nära med att doppa näsan i tangentbordet , så jag  e tvungen att runda av nu.
( ps. kl e 24.00, någon fyller år i närheten  lite raketer  smälls av , stackars människa som inte får lägga sig som jag . ) 
Ännu mer svammel , blev de!

 jag återkommer!


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar