Besökare

tisdag 9 september 2014

Kylen


 Hej!

Tisdags kväll och två arb dagar har vi bakom oss denna veckan.
Hade ett litet "Meeting" med AF och Samhall idag. Ja tjäna, vad klok man blir , det är ju rena utnyttjandet... det man går på . men det vet man ju , men ibland blir det så påtaligt att man mår dåligt!

Den som lever får se..... På söndag e det VAL......:-))

Har faktiskt inte så mycket att skriva om.....

Jag har namnsdag idag! Fick ett litet lottpaket av mannen min , ja 60:- i... vinst... inte att förakta!



 Nu ikväll gjorde jag och mannen en "rensakylentorkastädaav" alltså kylskåpet kan jag ta det nödvändigaste men när det blir som att man ska ta och städa bakom och sådant , då tar jag till mannen! Det är sådan tråkig göra men ett måste ibland , som idag då.... men nu e de gjort!

Idag opereras en kompis C ,( alltså en GBP . ) Så nu e det bara resten hon ska lära sig me, men det går säkert bra! <3

okej det blev en del.... 

Jag återkommer ha det bra alla !


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar