Besökare

fredag 19 september 2014

Fredags morgon!

 Godmorgon!

Fredag och städdag, för vissa . Jag brukar faktiskt ha de så. Men inte idag.
Har varit vaken sen kl 3-½4 . Ont i VARENDA muskel. okej överdrivet, men nästan då. "låg" hos tandläkaren i går i 1.5 tim . Spänner mig ju så infernaliskt mycket  .... Så jag ska bara "softaa" runt idag med Alvedon 665.

Handla Bara lite ,Bara färga håret och Bara diska, Bara tvätta, Bara vara chaufför och Bara lite till!

Som sagt va de va tandläkaren igår och klippning på agendan . Lunch på stan med syster yster . trevligt!

Tror jag ska byta namn på bloggen . Skriver ju allt som oftast "bara" vad jag gör och mindre mindre om GBP.
Ja ja vi får se.


Ha en underbar dag! 
Helg!
Så återkommer jag snart! 





Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar